fbpx
Skip to content

Meditatia – calea regală către succes!

Meditatie

Este multă confuzie pe tema meditației pentru că există mai multe stiluri de a medita și pentru că s-a creat ideea că trebuie să-ți golești mintea, să transcezi sau să atingi nu știu ce înălțimi ale absolutului. Se vorbește mult despre tehnici de a sta în „spațiul” dintre gânduri și de a deveni observator. Da, se poate ajunge la aceste stadii. Foarte important în acest proces este să urmați niște pași și să aveți multă perseverență, voință de a trece dincolo de lumea celor cinci simțuri și de a ajunge la un gen de implinire pe care nimic altceva nu ți-o poate oferi.

Meditatia face minuni

În ceea ce mă privește pot spune că sunt fascinată de ce putem face cu mintea noastră și de capacitatea ei în stadiul de conștiință modificată. Culturile indigene folosesc aceste stadii din copilărie, dezvoltandu-și capacități paranormale cum le numim noi, care trăim într-o realitate monofazică creată prin educație, pe când ei trăiesc polifazic, comunică non-verbal, folosesc visele într-un mod special, se autovindecă cu ușurință, au o viață lungă și implinită, într-un cuvânt au acea satisfacție și plenitudine la care noi râvnim și după care alergăm fără să știm ce avem de făcut și cât e de simplu e să o atingi dacă aduci atenția în interior și trezești conștiința corporală și energetică.

Da, meditația e calea regală și cea mai simplă către succes. Doar că noi avem acel program, ce pur și simplu nu aduce rezultate: „dacă nu-i cu luptă nu-i ce trebuie”. Hai să ne aducem aminte, să conștientizăm că Meditația este de fapt o stare naturală de relaxare și toți știm deja să o practicăm. Este acea stare de transă când „ai căzut pe gânduri”. Este acea stare pe care ți-o dă o carte captivantă sau un film care-ți place atât de mult încât, deși ești conștient de tot ce se întâmplă în jurul tău, tu ești absorbit încât nu mai ai noțiunea timpului. Creierul tău e la un nivel profund unde produce undele alpha, unde atribuite frecvenței de regenerare și a stării de bine, frecvența apropiată de cea a somnului. Astfel se explică de ce după un film ce ti-a placut te simți atât bine.

Prin urmare noi medităm destul de des doar că o facem inconștient. Care e atunci diferența dintre această stare de dulce relaxare somnolentă și atât de laudata meditație cu efectele ei miraculoase?

Intentia!

INTENTIA! Aceasta este calea de început a meditatorului care începe să își dorească mai mult de la el ca ființă multidimensională. Apoi meditația activă, ca ulterior să putem sesiza spațiul dintre gânduri și să exersăm acea vacuitate acea conexiune .

În momentul în care avem intenția să medităm, ghidăm propria noastră conștiință, propria noastră minte și implicit energia noastră către intenția de a ne relaxa corpul, focalizând procesul meditativ către un scop anume, stabilindu-ne precis acest scop. Un exemplu ar fi că meditez pentru a elimina tensiunea fizică și mentală, meditez ca să fiu mai energic pe parcursul zilei, meditez pentru claritate mentală și eficiență în luare unei decizii, meditez pentru a fi mai sănătos fizic. În momentul în care avem scopul intră în scenă vizualizarea și imaginația.

Care este diferența între vizualizare și imaginație?

Putem să vizualizăm numai ceva ce deja am mai văzut. Orice lucru, întâmplare, pe care nu le-am trăit niciodată nu putem decât să ni le imaginăm. Un exemplu: “Îmi imaginez cum tot corpul meu absoarbe energie proaspătă din înaltul Cerului și din adâncul Pământului, cum fiecare celulă și țesut absoarbe această energie, cum eman lumină și vitalitate. Apoi vizualizez cum sunt la serviciu și sunt foarte eficient în tot ce am de făcut, atenția mea este focalizată pe sarcinile pe care le am de îndeplint.” Vei observa că, după un timp de practică constantă, măcar 21 de zile, ceva din tine se trezește la viață, un izvor inepuizabil începe să se manifeste și ușor, complexitatea meditațiilor începe să crească. Aici meditația devine o artă. Găsești propriul stil de a medita, simți beneficiile ei care, dacă le privim din punct de vedere fizic, sunt doi neurotransmițători principali ce sunt stimulați în aceste stadii ale minții: serotonina și dopamina. Ei sunt responsabili cu starea de bine, de fericire și de motivație. În lipsa acestor neurotransmițători apar tulburările anxioase, atacurile de panică sau fobiile.

Meditând, stăm departe de aceste tulburări, iar calitatea vieții noastre crește, crește și calitatea somnului, a comunicării și a sănătății per ansamblu.

Eu pot să scriu în continuare despre beneficiile meditației și despre multitudinea de instrumente cu care ne putem măiestri viața, iar tu știi sigur că, doar citind despre acestea, nu te vei bucura de ele.

Te aștept la cursurile mele pentru (a te susține) a păși împreună pe calea devenirii tale!

Pentru ajutor, poți achiziționa una din meditațiile ghidate prezente pe site, în secțiunea produse.

Leave a Reply